Kdykoliv si my lidé potřebujeme obstarat něco, co není v našich vlastních silách, obracíme se na některého obchodníka nebo jinou firmu, která nám to potřebné může nabídnout. Nějakého takového nabízejícího najdeme, oslovíme, a když jde všechno tak, jak má, máme to požadované vyřízené.
A teď si představte, že byste v podobné situaci hledali nějakou firmu, která by měla uspokojit vaše požadavky, ale nenašli byste ji, protože by prostě nebyla k dispozici žádná adresa, kam by se dalo obrátit. Bylo by to zlé, a to pro obě strany. Jak pro nás, kteří něco potřebujeme, ale nesehnali bychom to, tak i pro firmu, která by nebyla nalezena a tedy si nevydělala.
A právě k tomu, aby se dařilo firmy nalézat, je těmto zapotřebí firemní sídlo. Místo, kde je najdeme vlastně nejen my zákazníci, ale i státní úředníci a kdokoliv jiný. Už když nějaký podnik vzniká, musí nějaké to sídlo mít, a bez tohoto se neobejde vlastně nikdy po dobu trvání takového byznysu.
Ale někdy nemá začínající podnikatel žádné vhodné sídlo, kde by si svůj podnik zaregistroval, a někdy ti, kdo už podnikají, přišli na to, že jejich sídlo firmy není dostatečně atraktivní a možná právě kvůli tomuto se přichází o zákazníky a logicky i o peníze.
A když někdo potřebuje dobře vypadající firemní sídlo, může ho mít. A to aniž by si pro takový účel kupoval nějakou luxusní a tedy i přemrštěně drahou nemovitost. Kdo to chce nebo potřebuje, může využít i jen virtuální sídlo firmy Praha, čímž získá pomalu za pár korun skutečně důstojnou adresu, která mu bude dělat čest.
Ovšem jde pochopitelně jen o dobrou adresu a pár základních služeb, které se k takovému firemnímu sídlu vztahují. Takže se přímo tady určitě nedá pracovat, k tomu je třeba mít jinou provozovnu. Ale jako kontaktní místo a reprezentativní objekt je takové virtuální sídlo naprosto dokonalé.