Každý, kdo vlastní firmu by chtěl, aby o jeho firmě vědělo co nejvíce lidí a nejlépe v tom nejlepším duchu, v jakém o firmě vědět můžou. Ano, i špatná reklama je reklama, pomluvy by vaší firmě sice dělaly reklamu, ale nikdo nechce, aby byla jeho firma, do které dává svůj čas a sebe, prezentována ve špatném světle. To by si přeci nikdo produkty nekupoval a nikdo by vašich služeb nevyužíval. I když… Někteří, pokud slyší negativní recenze a různé skandály spjaté s určitou firmou, mají jakýsi přirozený zájem a jsou zvědaví, proto si chtějí na vlastní kůži vyzkoušet, jestli ty kecy pravda jsou, nebo ne.
Pokud si vezmeme třeba některé slavné osobnosti a drby, které o nich píšou různé bulváry, je to taky jakýsi způsob reklamy. Sice špatná reklama, ale lidé to čtou a o dané osobnosti se dozvědí i kolikrát mnohem více, než by se dočetli v normálním článku, který celebritu nezesměšňuje. Jsou hold celebrity, které to moc dobře ví a nechají přímo bulváry o nich psát články. Všichni asi víme, o kom je řeč. Tyto rádoby celebrity dokonce od bulvárů chtějí zaplaceno za to, že je ve svých článcích mohou pomlouvat a vytahovat nepravdivé skandály. Bulváry za to rády zaplatí. A víte proč? Lidé totiž velké skandály budou rádi číst a bulvárům tak vzroste odběr jejich výtisků a sledovanost.
Co se týče celebrit, ptáte se jistě, proč to dělají. Pošpinit své jméno. No přeci za peníze! Proč by někdo něco takového jinak dělal? Lidé jsou schopni za peníze udělat cokoliv. A dokonce jsou schopni udělat cokoliv za i tu nejmenší věc, kterou dostanou jen tak nebo zadarmo. A proto je dobrý marketingový tah rozdávat lidem reklamní věci. Různé předměty, které nesou logo vaší firmy a prezentují se jako předměty přímo z vaší firmy. Existují různé předměty s potiskem, jako například trička, čepice, deštníky, propisky, různé počítačové příslušenství, nebo také reklamní flash disk a podobně.